varning ett tråkigt inlägg om ett stort problem

Det enda jag kan tänka på nu är värme och jag behöver inhandla en mängd med varma saker så som jacka mössa vantar samt ett par jeans för nu duger det inte med strumpbyxor längre. Det känns som mina pengar inte riktigt kommer räcka denna månad efter som jag har blivit en sådan storsparare och måste spara OCH handla massa dyra saker osm jackor och jeans, borde köpa sockor också.
Värme värme jag behöver värme fryser dygnet runt, här hemma är det snorkallt i skolan är det minst sagt snorkallt, hur ska jag överleva?
Nej jag måste ha på mig vantar och mössa här hemma nu för tiden för banne mig det känns som om jag lever i en grotta, när ska bostadsföreningsjäkeln sätta på värmen hade dom tänkt? efter jul eller, för den har behövts i cirkus 5579000 tusen år nu, kom igen skärpning om dom inte vill såga ut oss ur iskubar när morgonen gryr.

NU: middag, värme ljus och en mössa!

 
nuvarande värmenivå       önskad värmenivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0