Bara massa bajs

Idol är ett riktigt höjdar program, älskar alla auditions så jädra roliga.
Kvällen rulla snabbt för bi kan man tycka men jag har hunnit med allt som ska göras så nu sitter jag bara och glor, typ som om jag hade ätit tio kilo glosylt.
Lite konstigt det där att man hinner göra mer saker på kortare tid än vad man gör på längre tid nån annan dag..

Ja det skulle ju suttit fint med att ha gjort klart uppsatsen om arbetsmiljön idag men har jag någon lust? njae inte precis antar jag.

HOHO kollade mitt sår efter skruvarna idag och det såg riktigt fint ut (säger jag lite smärt och låter som en riktig läkare) nej men faktiskt väldit fräscht nästan ätbart. Haha nej inte alls men fint för att vara sår.

För tillfället har jag enorma behov av att var rik,framgångsrik och på i en fin lägenhet i New York, skulle sitta som en smäck.
Nej glöm och dröm jag är ju bara ett barn. och det ska jag förbli med peterpan och hans vänner.... tjingeling!
eller borde jag säga tingeling, haha! nej jagvet det var inte alls kul 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0