blush blush

Dagen har varit rolig förutom att jjag tänkte att vi började kvart över nio när vi i själva verket började halv nio pga av en föreläsning om naglar, så det var ready på en kvart imorse. ganska bra jobbat ändå.
Ja gick till stan med frida en anbbis efter skolan sen cyklade jag hem för att göra en helrenovering av mina naglar, jag har filat, oljat,klippt nagelband,petat och slutligen målat så nu är dom fina igen.

Här har dom som ville en bild på sandras och min sminkning igår dock är jag heeelt oseriös och ser ut som en mördare men det får helt enkelt duga.


Nej soffan ropar på mig dags att ta´t lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha omg superhjälp! trodde jag var inne på nån annans blogg och ba såg bilden o ba, shit de där va fett likt emma,, måste spara bilden o visa!! men sen va de din blogg.....

2009-09-02 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0