colours of the wind

Idag har det varit engelska,matte,svenska och sist men absolut inte minst hantverksteknik dvs har vi slutat sent men vad gör det när man gör nått man tycker är kul? ingenting. Vi började med ögonbrynsskulptering och evelina fick äranatt komma med mig, haha skoja. men det gick faktiskt bra för både henne och mig det var ju trots allt första gången. Sen hade vi färganalystik eller färgrådgivning som dom hellre föredrar att vi kallar det, väldigt dvårt men ganska kul.

Efter skolan åkte jag hem för att hämta lite kläder, det blev lite bristvara på det idag kände jag.
På torsdag blir det skolfotografering för hela slanten, vad fasen ska man ha på sig? vad man än har kommer man tycka att man ser ut som en tönt om nått år. Aja det får bli som det blir ska inte lägga ner allt för mycket tid på det känner jag.

Ska hoppa in i duschen sen är det idol idag så det ska bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0