dagen design dator

Har fått en ny design av unedrbara och extremt kreativa jennypenny. Tusen tack.
Och på tal om nya saker så har jag fått en ny dator, rosa såklart:) Har också skaffat photoshop så vi får se om jag kan lära mig ett och annat och kanske knåpa ihop en egen design, det skulle vara bra coolt.
Men det krävs nog en del träning först:P

Nu till dagen, som har gått strålande dock har jag varit extremt trött och helt seg i hjärnan men fredagar är ändå min favoritlektion för vi börjar tio och har två eller tre lektioner och två utav dom är roliga så det är nice price på det.

Ska återgå till filmen nu the same as leka med min dator, ciao

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ÅÅååh, du har fått den nu. Vad fin :)! Hoppas den funkar prima, och självklart kan vi ha en photoshop lesson, bjrling kan ju hänga på hon me ;)

2009-09-04 @ 22:36:03
URL: http://geezelius.blogg.se/
Postat av: emma

jag absolutly löve it! och toppen:)

2009-09-06 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0