DAGENS DISS

Dagens feta diss är alla jädra killar i bilar som tutar, skriker, hänger sig ut genom fönstret. Detta är knappast nått nytt och alla har upplevt det nån gång och visst och de första gångerna i ens livstid det händer kanske man kan ta det lite mer som en komplinmang men det får ju fan inte gå till överdrift. Vad vill dom egentligen med det? var vill dom komma och var är det roliga med det, igår på språng hem från stan vet jag inte hur många bilar som tutar och tjoar det var till och med en bil som stannade mitt på det övergångsstället jag skulle gå över på? Vad vill dom komma med det jag blev skitförbannad och kollade med värsta evil eye på dom för seriöst helt sugen på att sparka på bilen men jag tyglade mig.
Jag är seriöst helt trött på att man inte ens kan gå den korta vägen hem till mig en kväll utan att bli helt "trakaserad" av en massa jäkla killar, "Dom är fulla" säger alla, men shit det är fortfarande minst en  nykter som kör bilen så lite hjärna måste dom ju ha.
Nog pratat om alla störda där ute i världen men den här går till er:

EN FET TUMME NER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0