Dom borrar som galningar i min vägg

Var i skolan idag vilket var skönt höll dock bokstavligt talatr på att somna både på matten och på engelskan och svenskan men sen var det lunch och det satt fint i kistan.
Efter den efterlängtade lunchen var det sminkning på schemat, vi fick också reda på att vi skulle få manikyr också, hur nice? Men vad händer?
Självklart är vi fler än St2 dvs det blir en över och det blev ju då jag, förbask otur jag har då.
Så jag fick helt enkelt sitta och titta på när mina ack så fina klasskompisar blev ompysslade i ca en timme eller mer. Avis till tusen plus att jag nog blev lite drågad av nagellacksremovern som stod farligt nära mitt ansikte.

Sminket fick jag iaf vara med på och det var underhållande, vissa blev lyckade vissa inte men sånt är livet.
Snart ska jag troligtvis vandra hem till kelson och våldgästa hans familj as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0