full i fan

Dagen har varit riktigt lugn och skön, vaknade vid tio-tiden då jag gick upp och städade samt åt frukost. Kollade sedan på idol och fixade mig och cirkus kvart i tolv rullade jag ner till stan för att möta josefin och amanda för att inhandla diverse saker.
Åt en kebaba till lunch och vid tre åkte jag hem till frida och höll henne sällskap, mandy pandy var också där en stund. kollade på lite film och framåt fem gick frida och jag på en härlig promenad ute i friska luften och bara pratade, riktigt skönt.

Skulle ju då gå på hockey med elin men hon kände sig lite småsjuk den stackaren så vi bestämde oss för att bara äta middag på donken istället, två timmar spenderades där tror jag om inte mer. Men skoj det var det banne mig, jädrans festligt.


Sååå vad är det för en dag e det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är fridas födelsedag hurra hurra hurra!
Längtar tills jag får komma hem till henne och ta över hennes gigantiska säng som snart kommer finnas i hennes rum.. mohahaha jag ska erövra!
NU kommer det värsta, jag har ingen bild på frida på denna dator eftersom alla ligge rpå min gamla som är trasig men jag kom på den briljanta idén om att bjull och amanda troligen lagt upp en bild och som jag trodde så hade dom det.. kunde dock inte välja vilken så det blir båda, haha. Jag hoppas amanda och josefin godtar min "låning" av bilder.

 

Kommentarer
Postat av: Elinn ; foto, mode & vardag.

Tack för det trevliga middagssällskapet! :)

2009-09-25 @ 12:13:51
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0