monday bloody monday

Lång dag idag men fick sluta cirkus en timme tidigare vilket var skönt. Kändes dock som en rätt värdelös sista lektion, jamenar stardoll? Nej det känns inte som om jag kommer ha nytta av det i mitt förhoppningsvis framtida yrke som stylist.
Sen har vi också kommit fram till att min lärare inom just hantverksteknik and such inte kan stava till CHANEL, hon stavar det bestämt till CHANELL. Hm... är det inte lärare som ska lära oss sånt och inte tvärt om? Ja mycket knepigt kan man tycka.

 Kvällen ska spenderas i soffan med en bulle och lite te.. tjocka på som aldrig förr, nej men jag känner att en bulle är mitt enda sällskap en dag som denna när jag är helt ensam och utelämnad. Ja jag är faktiskt värd en bulle jag ska ju trots allt träna imorgon.

Slutpratat om bullar och stavning nu sk jag ta mig samman och kanske, mne bara kanske komma en aning längre på nån utav min kvarstående uppsatser.


Kommentarer
Postat av: aaaamina

HAHAHAHAHAHAHHA idiot xD

2009-09-22 @ 19:10:53
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0