Onsdag

Sitter i biblioteket nu och väntar på att samhällskunskapen ska börja dvs om en timme.
Jag kan glatt meddela att det också är min sista lektion för dagen eftersom våran engelska lärare är spårlöst försvunnen? Vart kan hon finnas? no one knows...

Lill-lördag på hög nivå idag eftersom det vankas långhelg, smaskigt värre.
Så vad händer då? Imorgon blir det till att sova ut sen blir det kanske en trip till staden, på kvällen ska jag checka hockey på hög nivå:P
Fredag blir det förhoppningsvis lite firning av frida som fyller år imorgon, stor tjej det där.
Lördag samt söndag ska dessvärre innehålla två uppsatser som ska färdigställas, men som uppmuntring på det så ska det inhandlas saker från ikea hallelujah!

Nu ska jag driva runt på facebook en stund innnan lektionen startar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0