Rengep

Dagen har varit pretty awesome, gillar verkligen min klass dom gör dagen till den bästa, så jäkla sköna vi är.
Dagen har iaf bestått av skratt,mat,skratt,godis,godis,skratt,skratt,godis... ja ni fattar.

När jag slutat var det bara att sätta sig i ett hörn och läsa bok i en timme tills frida slutade och vi knallade ner på stan, vi skulle köpa skor och snacka massa strunt på wayne's fick dessutom gratis kaffe just idag pga av att våra stamkort va fulla. Är det nice elller är det nice? Jag hittade en kavaj och funderar på att köpa ett par skor på nilsson men jag venne..
Efter en dag på stan var det dags för frida att åka hem men ej för mig, jag väntad ein josefin sen bar det av till fyrishov för lite träning, det stog vattengympa på dagens meny. Vi hann t.o.m shapea josefins ögonbryn det blev vackert. Vattenjympan var inte ett dugg jobbig och inte heller speciellt kul men det kanske kommer jag ska ge den några gånger iaf.
Kom hem runt tio då det var lite mat och chill som väntade, nu ska jag krypa till kojs för dagen, imorogn är det sovmorgon, i like


Dagens matte-lektion, bara för att vi är så roliga helt enkelt. (snodde bild av sara as usual, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0