ROFL

Dagen har varit helt okej, väldigt lång och inga speciellt roliga lektioner men vad gör det med en super-klass som jag har?
Samhällskunskapen gick ut på prat om ekologiska varor, vår lärares ursprung, kungen och fiskar. Ja alltså det var meningen att vi skulle prata om ideologier, men det vet vi alla hur det gick med det. Fast roligt det var det i allafall.

Efter skolan tog jag e promenad ner till stan med elin och mötte upp josefin och "släppte" av elin på BK.
Josefin och jag tog en sväng förbi sött&gott och made our way to the bus, sen fortskred eftermiddagen fort och redan vid halvsex-tiden var jag hemma igen med middag väntades på bordet... NOT.
Det blev pannkaka med bjullan på tråden denna afton, mycket trevligt.

dags för lite plugg sen ska jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull.



Sandra med förkärlek för att fota på allt och alla;)
Jag gillar bilden haha så jäkla peligroso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0