Stockholm, Kulturnatten

Vid halv tre gick jag ut för att bli upphämtad av frida tillsammans med hennes fader, josefin och amanda. Frida skulle ta hand om Oscars saker medans han sprang stockholms maraton och självklart så säger man inte nej till en eftermiddag i stockholm tillsammans med bästa vännerna.
Vi räknade in alla deltagare i stockholms maraton hela 11000, eh nej kanske inte men iaf 60 av dom.
Jag hade höga förväntningar om att hitta en massa kap men icke inget blev köpt förutom en delikat middag på taco bar, min favorit. Och inte nog med att jag inte hittade nått, SOUK har stängt! Katasrof, det var helt klart mina favoritgalleria där alla affärer va typ bäst. Varför det liksom?

Vid tjugo i åtta kom vi hem till mig och bytte till lite varmare kläder sen vidare till stan för att vandra runt och träffa en massa folk, blev en lugn men mysig kväll.
Vi hittade en massa fina armband vid ett stånd, så vi tänkte varför inte köpa ett varsitt? Älskade han som sålde dom, han var så snäll, först sa han att det var två för hundra men att vi kunde kunna få tre för hundra men sen såg han att vi va fyra så då fick vi fyra för hundra, hur snällt är inte det?
Gick förbi donken påvägen hem på grund av en kurrande mage sen var det sängen som väntade.



Ni betyder allt<3



Taco Bar, snodde bilder från amanda.

Förhoppningsvis kommer fler sen, nu ska jag ta det lite lugnt eller sticka och träna för sen blir det Ikea med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0