today yesterday tomorrow

Tränade stenhårt igår med frida och det tog på energin och jag var totalt vrålhungrig när jag åkte därifrån, därav blev det inget inlägg igår kväll. Men åkte till ikea en snabbis men det var inget att hurra för, känne ratt jag ska dit igen sen när jag ätit middag och har möjlighet att köpa nått.

Idag har jag gått i skolan precis som alla andra måndagar i mitt liv, gick helt okej tillbringade morgonen i nagelsalongen, sen lååång lunch, idrott och sen var det estet tror jag att det skulle vara men vi håller på med en uppgift så vi fick välja om man ville jobba i skolan eller gå till stan och kolla information. Självklart valde jag stan eftersom när man ävl kom dit var dte gjort på 10 min sen var det bara att gå hem, LOVLEY!
Mot eftermiddagen gick jag till gränby köpte 2 tröjor, 1 halsduk och 1 tjocktröja.
På åhléns mötte jag jenny helt happs vipps, trevligt trevligt.

Imorgon är det skola till kl sent sen är det bara att trycka i sig nån sorts "middag" som mer kommer likna en macka och iväg till friskis för ett riktigt hårdpass förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0