aids, hepatit b, hiv, virus, händer, hygien, naglar, karbonat, tenarmsmuskeln

God morgon, nu är det banne mig dags för alla att vakna... och ja det gäller er som hade en tuff kväll igår.
Solen skiner och det är bara lite fluffmoln på himmelen, själv ligger jag i sängen och pluggar och lyssnar på musik (så nej jag sover inte) jag har faktiskt varit vaken ett bra tag nu.

Kände att det var dags för en liten paus i form av bloggande, väntar febrilt på fler bilder från gårdagen. Hoppas dom kommer upp på fb nån gång under dagen.

Nu tänker jag snabbt återgå till pluggandet, imorogn vankas manikyrprov som man inte vill faila på.


Scnygg!!!! vi skulle göra en "puss-pose" men jessica va inte med på noterna där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0