Feeling lonely

hello ladies and gentlemens! Kom hem för en stund sedan, har haft en dundrande dag och kväll med massa mysiga människor.

Började dagen med att bex och su familia hämta upp mig runt elva sen körde vi till globen där vi kollade på när Storvreta tog SM-Guld, awesomeness. Bex och jag kom även med i tv så om ni vill ha autograf från en megakändis.. säg till. skämt åsido. Hann med att äta en kebab också mums dock fick den inte högsta poängen av moi.





Glada brudar... hehe


Kvällen fortsatte sedan hos Jessica där vi dansade, chittchatta, åt mat och ja lite vad som helt enkelt. Väldigt skoj om man bortser från mitt lite crapiga humör. Men det går inte att göra nått åt, nu kommer lite bilder ciao!









Kärlek till mina flickor, ni är dunder och brak <3

Kommentarer
Postat av: rebexx

kärlek till dig.

och lägg ut på facebook :D

puss

2010-04-18 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0