friendship, creativity, love

Jag må vara en utav få som sitter och bloggar på valborg men nu äre så att mitt sällskap för dagen har stuckit hem till sig och hämtat respektive lämnat lite grejer för att sedan komma tillbaka till mig för att fixa middag.

Så ja jag kom precis hem kanske ska ta en powernap vem vet, är rätt trött faktiskt.
Dagen har varit super, och vädret på topp. har mulnat till lite nu men det skingrar sig snart förhoppningsvis, skulle visa bilder om jag hade några. För dum som jag är tar jag med mig en kamera... UTAN batteri, smart tjej.
Hann dra en shoppingrunda me, en döskallering och en tröja blev det, toppen!

hörs sen nu ska jag chilla och skriva inköpslistor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0