Kanariefågel

Ekonomiprovet gick helt okej, bra om man tänker på min minimala pluggtid. Har fel på en fråga det vet jag för insåg när jag lämnat in provet va det va, surt.

På hvt sminkade vi sotning och så hade vi typ lacktest på maikyren, det gick bra tycker jag.
Nu är jag hemkommen efter en tripp förbi LIDL haha ja ni läste faktiskt rätt, LIDL för att köpa skitgoda chashewnötter som bara finns där till filmen imorgon.
Jaa, sen äre ju nationella prov i engelska imorgon också. Är lite skraj då nationella prov är lite läskigt eftersom man inte kan plugga. Alla prov som man kan plugga till är ju egentligen sköna för då är det upp till en själv vad man vill ha, nationella är verkligen något helt annat tycker jag. Det är ju så seriöst också... :S

Nu ska jag vila magen och snart blir det ut på en powerwalk/ springtur har inte bestämt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0