Kär

Det blev en tripp ner till stan och det blev ett par underbara skapelser i form av skor, tillsammans med mig var josefin och det var verkligen länge sen vi umgicks bara vi två kände jag. Det var behövligt kan jag tycka, pratade av oss en massa så nu är allt mellan himmel och jord rena fröjden för ögat... eller ja kanske inte riktigt allt.

Är iaf jätte nöjd med mina skor, det roligaste var att det var storlek 38? konstigt nog så var både 40 och 39 som jag annars brukar ha way to big for my feet. Well sköna va dom i vilket fall, mina kära klasskamrater kommer nog få se dom små sköna imorgon antar jag.

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååjooo emma, passar jag i en jumpsuit, då gör du tametusan det med :D

2010-04-25 @ 20:06:19
URL: http://geezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0