Måste laga nån slags mat

Idag har varit en bra dag, allt är som vanligt igen och jag mår toppen om man bortser från att jag har åkt på ett rejält halsont:(

Men i alla fall så är jag belåten med dagen, dock en lång dag och sen sket jag i träningen idag men med en lång skoldag och ingen riktig mat orkar man inte länge så det blev inge av med det, kanske tar en promenix sen eller så kör jag stenhårt imorgon? väljer det senare alternativet, jag cyklar ju trots allt till skolan varje dag så det är mer träning än under hela vinterhalvåret och kelsons mamma tyckte jag hade blivit smal så det lär va ett gott tecken.


Det enda som fattas nu är en klänning och en jeansjacka till valborg,, faan tror ni ja hittat nått? nej självklart att man inte gör det när man letar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0