My dream is to marry jason derulo!

Fan råkade radera hela mitt fina inlägg... okej jag kör igen:
Hej idag ahr jag varit smått svimfärdig och illamående men inte hoindrade det mig från en hemsk dag i skolan samt ett stenhårt pass på gymmet! När jag kom hem var jag nära döden men efter en välförtjänad middag så sitter jag i min soffa helt slut men levande som en mört!
Helgen är påbörjad, sköönt!

Fredag: ledig från praktik därför ska jag spendera dagen med näsan i mitt manikyrhäfte sen kanske jag och jess träffas på en pluggdejt, vem vet?
Lördag: Globen med underbara rebecca sen ska vi till jessica på 18årskalas på dirr.
Söndag: då skall jag återhämtas och plugga satan ur min hjärna.

Kommentarer
Postat av: JUMBY

Ska du på innebandyspektaklet Kjelibooo? Isåfall, vart ska du sittaaaaaaa?

2010-04-15 @ 22:27:14
URL: http://nochebuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0