Shop till you drop

Igår var det medlemsdagar på H&M och jag sprang in en snabbis innan jag skulle till praktiken och fick med mig en blå ring och en oversize tröja i nudefärg typ, den kommer bli perfekt i sommar över bikinin.

Egentligen var det en jeansjacka jag skulle köpa men jag hittade inte nån på stan så då skulle jag köpa den på gränby men hann inte dit innan det stängde så istället köpte jag den idag och dom där 10% som jag skulle fått dom gjorde nog inget för den var rätt billig, 299 pix för att vara exakt och det är inget att gråta för må jag säga.


Vad tycks? (såg att det blev ett jävligt fult kollage men vad gör det? man ser vad det är iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0