Soligt

Hej hå idag är det påskdagen? eller... jo men det är det.
Fint väder har det varit idag och jag har till och med suttit ute i solen och läst bok, men när jag fick värsta nackspärren så jag gick in och satte mig i soffan istället. Det går ju bra det med.

Dagen har iaf spenderats på nån outlet som jag inte kan minnas namnet på, fanns inte mycket att hurra för där kan man tycka men jag fick med mig strumpor hem iaf och det var bra. Var sugen på att köpa löparkläder osm var helt fab, fick nästan en liten tår i ögat för att dom va så vackra men nej det hade blivit ett allt för stort hål i plånisen så det fick va.


Jag vill bara gråta när jag tänker på att dessa inte pryder mig på mina joggingrundor... jag vill ha jag vill ha jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0