Spice up your life.

Hej svejs, sov ju då hos kelson inatt och kvällen spenderades framför en film med lite chirre dels ute med leo och orhan(stavning??).
Det var mycket trevligt, kom hem runt tio på morgonkvisten pga att kelson hade match.

Sedan dess har jag hunnit att färga samt klippa syrrans hår, hon blev mycket fin. På tal om hår: jag vill sätta i löshår nu, orkar inte med mitt halvlånga hår i den jobbiga mellanlängden som den aldrig kommer ur, det är varken kort eller långt bara lilla landet lagom liksom, tråkigt helt enkelt.

Vid sex-halvsju ska jag befinna mig i storvretatrakterna då det vankas myskväll med tha gang. Härligt, morgondagen ska fullt och helt bestå av plugg (får se om jag kommer lyckas med den biten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0