Trött som en sate

Ojoj vilken helg, gårdagen var fullspäckad med jobb på salongen stannade kavr tills tjugo i sju då det var att ruscha hem.
Nån timme senare befann jag mig hos rebbecca och där vart det chill, dans och skoj med massa sköna tjejer. Lite senare kom några killar och runt kvart över ett rullade jag hem mot stan blev lite för mycket för min del helt klart.

Möttes upp av en liten kelson i salabacke och sen tog vi en måltid på donken och runt tre befann jag mig på hemmaplan.

Idag då: ja jag ville bara at livet av mig när jag vaknade men nej istället blev det en dusch och snabbt cykla ner till Xtravaganza viktcenter där jag idag hade mitt lilla event. Gick super tycker jag själv och jag tror att alla var nöjda med dagen så det är ju dunder.

Nu till kvällen ska jag ner på stan och träffa frida för en liten myskväll men först måste myssaker inhandlas haha movietime!
Dock måste båda plugga lite men det klarar vi av, vi har ju stimulerat storhjärnan idag på en zonterapiplatta.

Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0