Valborg åh härliga valborg

Har mått skitdåligt idag, somnade halvt på samhällen och imorse orkade jag inte göra någonting, slängde bara på lite mascara och gick. Fixade inte ens håret, bara gick ut liksom.
Aja kämpade imig igenom dagen precis som dom flesta andra, nästan alla är sjuka. Vad är detta? Alla mår ungefär likadant också, huvudvärk, ont i halsen ,snorig, helt matt i hela kroppen... inte alls kul må jag säga orkar inte med det längre, har gått nu i två veckor och det börjar nästan bli värre.

Iaf så är planerna näst intill satta för morgondagen, ska bara kolla med frida också. Om inte hon är nöjd så bryter helvetet ut... typ. Tha boss liksom, hehe.

Som mandy och jag planerat så blir det forsränning sedan lunch i stadsparken/bryggan, hänga runt på stan och träffa alla kompisar som träffas kan, ut till frida på middag med grilling förhioppingsvis, hem till mig för lite såhär förchill på kvällen och sen sticker vi ut i vimmlet. Jag tror personligen att det kommer bli en helt super valborg om allt går som det ska.

Nu ska jag försöka få tag på mamma som aldrig riktigt vill svara på min desperata ringningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0