Vårkänslor i luften

Idag har kirrat grejer på stan med mikaela och jessica på stan, sen mötte jag upp moa och vi drog en riktigt runda på stan. Honf ick me dsig en assnygg skinnjacka hem och det var en over all skön dag, härligt att umgås lite med den bruttan. Det var ju ett tag sen kan man ju lugnt säga.

Har hunnit laga mitt styre på cykeln som inte var helt åtskruvat, sen resten av eftermiddagen/kvällen har jag legat i soffan och knaprat på lite godis och festis bara för att göra mig på lite bättre humör, det funkade delvis ska jag säga.

Vill göra nått mys idag men vet ej vad:/ om nån är ensam och har tråkigt kan den ju slå en signal helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0