Alla <3 dag

Hej allesammans igår på dagen låg jag bara och degade typ lästa och grejer sen åkte la familia till min kusin för att fira henne grattis till den donnan, jag skulle ju då på äventyr... eller äventyr och äventyr kankse man inte kallar det jag tog mig egentligen bara några hus upp på gatan..
Hem till Mina som har fyllt år, började med bara några stycken och vi skrattade, lapade, åt chirre, pussades ja you name it:P

Kvällen blev iaf lyckad till tusen enligt mig och jag hade iaf superkul trots att jag bara kände ett fåtal men what ever i enjoyed it!


Idag är det iaf alla hjärtans dag och det är ju alltid mysigt, började dagen med att få mumsig choklad, lotter och ett kuddfodral av min familj, söta dom där fillurerna.
Sen va dagen mer kommer erbjuda har jag ingen aning om det enda ajg kan säga (och det enda jag vet) är att jag ska infinna mig hos kelson kl fyra halv fem... hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0