Candygirls

En utav dom värsta dagarna idag, en dag med endast sega lektioner och slutar 15.00 inte alls nice men jag klarade mig tack vare mina käre classmates och kexchoklad.
Efter skolan åkt ejag hem till frida och åt mellanmål samt packade hennes träningsväska för att sedan bege oss till gymmet tillsammans.
Vi gymmade på som in i bängen trots att båda var helt svaga och vimmelkantiga, kämpar-brudar må jag säga.
Inget mer att säga nu så ciao!



REbecca ville att jag skulle visa upp dessa festliga bilder på hon och hennes ringar för alla mina tusentals besökare.... hrm!

Kommentarer
Postat av: cheesegrl!

TACK TOTTTEEEEEEEE.

och du är REE :D

PUSS !

2010-02-04 @ 16:49:51
URL: http://rebeccaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0