Dagen

Vad har dagen bjudit på då allesammans? Min har iaf varit bra precis som gårdagen hos frida där det bjöds på fin middag, chirre och let's dance sen var det meningen att vi skulle kolla på finalen i curling men vi lyckades hålla ögonen öppna i några få minuter sen föll alla i en djup sömn som inte stördes förns när kl blev halv fem och någon av misstag vaknade upp.

Blev ingen lång visit kvar hos frida på dagen utan tog mig hem rätt snabbt, anledning: ska vara barnvakt, ja verkligen vara barnvakt.
Fast jag skulle egentligen kalla det "sällskap" för min syster är ju trots allt rätt stor, lille tonårsflickan eller nej inte riktigt än men snart och dte ska bli en intressant tid må jag säga.

Tillbaka till dagen:
Blev fika när familjen kom hem och berättade när farmor skulle komma med sin vän även kallad Lars och han var en trevlig prick tycker jag. Bra första intryckk vill säga.

Nu har alla gått enklusive pappa och sussi eller susanne som hon ong hellre vill bli kallad antar jag:p
Så nu är jag ensam med lille flickan och vi ska käka sushi och godis och njuta tills vi spricker i magen.


Syster och jag en varm sommardag, elelr ja jag minns inte om det var varmt men det ser ut att va fasligt varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0