Du är inte ensam

Ja jag är inte precis den ända sjuklingen för tillfället både bex,micken och jessilajnen är hemma tydligen. Huvet är tjockt som jag vet inte vad halsen är svullen jaaa, det är slime i hela huvudet känns det som och det är inte nice.

Men jag var ju trots allt tvungen att ta mig till skolan för att kolla på modevisningen och min bäste vän frida. Hon var skitduktig och sprakde som ett tomtebloss, hon kommer komma långt på catwalken om hon skulle vilja:)

Sen gjorde vi sexquiz och tog ett kärleksfoto, mer än så orkade jag inte med denna dag och ligger nu helt utsalgen i soffan. Men vad gör man inte för att få se modevisningar?
Aja ska kolla på film och ta en stor kopp te för imorgon måste jag ju vara frisk och kry för då blire kalas!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack för att du kom :D <3

2010-02-12 @ 20:12:34
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0