gubbe i lådan

ja men hörrni jag skulle kunna säga att jag inte bloggar så mycket på grund av att jag har så mycket att göra men då skulle jag nog ljuga, jag tar mig helt enkelt tid för saker och stressar inte runt.. ja det är sant och det är ljuvligt.

Gårdagen var helt okej om man bortser från tråkiga lektioner och engelskaprov och att frida fyllde 17 år (grattis grattis till dig) och att hon bjöd på fika mums!
Satt och vänta i en timme efter skolan på frida (nu är det min frida vi snackar om rödtotten) vi skulle nämligen fika med lille bjull eller snarare stora bjull hon växer på sig rätt rejält både på höjden och bredden haha nej jag skojade med att hon växte på bredden:P
Iaf så satt vi och fika i ett antal timmar tills jag begav mig till kelson  vi gjorde typ ingenting han va sjuk och ja ajg vet inte hur vi spenderade kvällen riktigt men kväll blev det och jag lunkade hem.

Idag var det sovmorogn förbaskat skönt, kom till praktiken och pratade lite om bröllopsmässan som dom hade varit på i helgen sen satt vi och skrev ihop en massa mail hela dagen och vid ett slutade jag, eller jag fortsatte jobba på mitt event på egen hand snarare sagt.
Cilla fick spaclub att vara med sen har jag pratat med brothers & sisters och dom skulle tänka på det samma sak med MQ och MakeUpStore ska jag alldeles straxt ringa tillbaka till och Maria Nila likaså... så man kan väl säga att det börjar iaf ta sig lite... nej usch vad jag babblar på nu ska jag ringa runt lite till sen blire lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0