how to party

Hej och hå alla sjömänn!
Idag har jag mått skit i hela huvudet, halsen gör ont och bihålorna smärtar. Men jag håller mig uppe på toppen vilket gör mig en aning flummig eller ganksa mycket flummig kanske...

Har varit typ en helt vanlig torsdag, gick på stan efter skolan och hittade lite gifts till valentine. Och på tal om valentine så måste jag hitta några kärlekiga kläder haha nej men jag måste packa till pappa och därmed bestämma kläder inför hela helgen... alltid samma problem då jag alltid har problem med grejen att välja vad man vill ha flera dagar innnan, beror liksom på vilket humör man är på.

Aja slutsnackat nu väntar jag på att mamma ska komma med burgers och sen ska jag ta en lååång dusch  och sitta i morgonrock & ansiktsmask hela kvällen framför någon majsig film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0