later ali

how are things? well för mig är det all good, kelson just left the building och återigen är jag ensam.
Igårkväll var jag och träna lite snabbt på mammas jobb sen umgicks jag med frida lite och när hon begav sig hemmåt gick jag till kelson där leo även befann sig.. va gjorde vi då jaa du bra fråga typ fjanta runt bara.

dagen har spenderats med kelson och jag har typ sovit hela dagen känns det som fast det är inte sant för jag vaknade typ efter nio nån gång sen tog jag en liten tupplur efter lunchen men det kankse räknas som att osva hela dagen..

Aja om inte mamma kommer snart så måste jag åka hemmifrån utan middag för att hinna till frida och melodifestivalen, kvällen kommer bli awesome med brudisch och tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0