Matematiker heter jag i andranamn... eller?

Okej idag var det första skoldagen på fyra dagar... nej inget lov, sjukdom kallas det.
Rösten är det väl lite svajigt med men vet ni vad? Jag lever ju så det rulla ba på!

Ja samhäll,svenska och matte idag + pannkakor till lunch... helt ok dag alltså om man kanske bortser från matten då vi hade prov, känns väl ändå helt okej men man vet ju aldrig mitt förra matteprov var ju total catastrophe.

Efter skolan gick jag ner på sta träffade en bekant på hm ja för där stod annie och lurade i ett hörn,, sen var det raka vägen till fridas buss och sedan gjorde vi sällskap till gymmet där vi körde stenhårt, mest styrka för min del då jag fick hostattacker när jag sprang hela tiden oh my.

AJAAA TUDLES!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Tack hjärtat!<3 Det gör ont när jag kollar på bilden, saknar det som fan och jag FATTAR INTE hur jag kunde låta det gå så här klångt :(

2010-02-17 @ 21:47:54
URL: http://jessicaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0