Mitt i packningen

Inser nu att jag kommer INTE få plats med mina saker, får lite smått panik men jag har egentligen inte såå mycket med mig men varma kläder (tjocka mysiga koftor och mysbyxor) tar en jäkla plats alltså. jag har inte ens börjat packa alla hygien-artiklar so to say, dom tar ju enorm plats med spray, smink ,shampo, tvål hejsan hoppsan så var hela väskan överfull åt alla håll och kanter.
Dessutom ska ajg ha med dator och andra elektroniska tillbehörigheter som både är tunga och tar extrem stor plats... hur ska detta sluta?
Jag anropar frida om att skicka en helikopter och hämta alla saker:p


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer ner med bilen och hämtar er så det ordnar sig ska du se. Har dock insett att jag överskattat storleken på vårt rum!

2010-02-21 @ 20:57:43
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0