Praktik, träning och långt inlägg

Praktiken idag var mycket trevlig, dock var jag supertrött tyvärr.
Har fixat med erbjudanden till morgondagen, sprungit ärenden, kollat på en mycket intressant klippning samt färgning lite peacock-känsla på frisyren med rosa på huvet och svart resten. Faktikst coolt, det är alltid kul med fok som vågar lite.
Sen var det lite lunchmöte och sedan var det att snabbt bege sig till ett ålderdomshem där vi skulle sätta upp lappar om "den mobila frisörsalongen" som dom även håller på att fixa, fick vänta på en utav cheferna i typ en timme men det vare värt för dom tackade och tog emot och skulle definitivt anlita Your Image, hur nice liksom?

Efter praktiken så var det träningsdags för fridisen och mig, det gick super, men dock är det förfärligt dåligt att dom tagit bort åldersgränsen på gymmet för nu springer det runt små jobbiga "fjortisar" om man får kalla dom det och typ småfjösar på alla maskiner eller så sitter dom/står i ett hörn och ser allmänt borta ut..
Man går till ett gym för att träna inte för att göra folk irriterade genom att ta upp maskinerna i onödan eller stå i vägen och typ glo runt...

Frida och jag har även hunnit med att prata en del och fyfan va skönt dte är att vara med denna prinsessa alltså, en utav dom få gånger jag känner mig glad. Hon gjorde min dag super men tyvärr har den känslan försvunnit helt och hållet...
ggggaaah va jag är på dåligt humör här hemma, finns ju anledningar men ingen förstår,ser eller bryr sig joo frida förståss hon förstår.

Ska nog sova nu så blir det snabbare måndag och jag kommer snabbare här ifrån, för nu vill jag bara här ifrån på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

tänk imorgon då har du din grej, på söndag packar du och på måndag kommer ni till mig! på måndag kväll kommer du sitta där och fråga mig hur tiden kunde flyga iväg så där!

2010-02-19 @ 21:15:13
URL: http://justnotyou.blogg.se/
Postat av: den du vill ska bry sig

Hur ska den du vill ska förstå, förstå om du inte berättar vad din upplevelse är? Hur ska du få till stånd en förändring om du inte talar om vad du upplever för den som kan påverka situationen?



Om du vill bli sedd, att jag ska bry mig och förstå dig måste du låta mig göra det. Genom att fräsa, inte svara, låsa in dig osv stöter du bort mig och visar med hela din uppenbarelse att jag inte är önskvärd. Då spelar det ingen roll om jag ser dig, känner med dig, förstår dig eller vad jag gör för dig - så upplever du i alla fall samma sak.



2010-02-20 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0