Ree

kollade ju på melodifestivalen igår med tjejerna och det var utomordentligt mysigt, det blev mycket mums att äta och en sen kväll jag satt tillslut helt utslagen i ett hörn av soffan och hängde med ögon locken, vaknade med en vacker syn sool och en sol som värmde vi trodde alal tre att det var sommar men icke.. inte ens i närheten:P

Runt två (eller ett?) tog jag bussen hem och insåg med förskräckta ögon hur mitt rum såg ut som haiti, tänkte att nu får jag ta mig samman och städa lite och det gjorde jag så nu är det fint som fasiken.
Hann även laga mina leggins och min jacka schöön!

vid fem elelr nått liknande åkte jag, mamma, mormor och morfar till kina och åt kines-mat det var mycket mumsigt och någon timme senare gick vi med feta magar därifrån.

helt stolt sitte rjag nu här med nästan hela hemprovet i matte klart samt halva svenskauppsatsen klar, skönt så in i jag vet inte vad.


Mycket rolig bild detta, dör av garv varje gång jag ser den tagen av leo måste jag poängtera skön gutt det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0