shoppyshoppy

skola skola skola... tråkigt värre anser jag, är extremt skoltrött eller jag är trött på allt just nu vill bara resa bort med några kompisar och bara ta't lugnt.

Gick på stan med beccis och shoppade klänning, hon var mycket vacker i sitt nya svarta lilla fodral, när vi skiljdes åt mötte jag moa och vi kollade runt på stan efter present till Mina och jag hittade en så nu är det klarre också,, nice.

Ikväll blire innebandy med frida och det är skönt för jag behöver komma bort som sagt inte riktigt som den semester jag önskar men näst intill.. hoho


Baben i egen hög person :)

P.S jag vill shopppa! jag har en rejäl abstinens vill ha kläder, skor, smycken whatever... nånting!

Kommentarer
Postat av: Broder från samma moder

Men sluta klaga o vinn storkosingen som vi kom överens om

2010-02-10 @ 21:40:18
Postat av: reb

tack för sällskapet.

hatar den där bilden by the way

puss totte

2010-02-11 @ 00:22:55
URL: http://rebeccalinneaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0