Tidy up

Nu när jag har varit sjuk har jag tänkt väldigt mycket sörrni!
Och nu är det banne mig dax... dax för att ta tag i träningen på riktigt och shapea kroppen till sommarn, sluta äta fettomat heeela tiden, låta håret växa så det blir lååångt och vackert, börja dricka te utan socker och mjölk PERIOD!
Börja satsa mer på skolan så som jag var förut, dvs bäst! varfös ska allt bli sämre nu? det är ju gymnasiet som räknas på riktigt.
Måste skaffa jobb, börja tjäna pengar, bli mer renlig ja då menar jag i mitt hem (mitt levnadssätt är inte okej längre).

Nej nu får det helt enkelt vara nog och jag ska städa upp mitt liv, skolan och mig själv Punkt slut!

P.S gäller ej ikväll för det är fettisdagen och då får man faktiskt äta semla, tjock som smal sådeså!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

va nej du får inte skaffa jobb! du kommer mamma tvinga mig med :p

2010-02-16 @ 20:27:20
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0