tilldelad Beijer-godis

Har varit på dejt med frida och tro det eller ej jag gillar'na så det blir nog några fler dejter i framtiden.. haha okej seriöst nu då:
Vi har varit på innebandy och kollat på storvreta och nått till lag vet ej vilket.. ops borde man kankse göra det?:P
Iaf så vann dom med 6-5, duktigt. Dock så såg vi inte speciellt mycket av matchen då vi som vanligt sitter och chittchattar om helt världsliga saker som skidresor, istider och vulkanutbrott.

Dagens skämt:

Jag: Undra hur kallt det var på istiden..?
Frida: Hm det ska jag fråga min geografi-lärare imorgon.
Frida: ...men det måste ju iaf vara under noll.. eftersom det är is.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag undrar jag hur det kommer gå på provet...

2010-02-11 @ 08:18:37
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0