Mondays for sale

Riktigt segt att komma upp i morse måste jag säga men men lite snooze så kravlade jag mig till slut upp och begav migg till skolan, började med prov som var lätt som en plätt tycker jag och det var ju bra.

På håltimmen och idrotten gick vi på promenix till gränby för att ta en shoppingrunda samt få lite motion som va uppgiften om man inte skulle simma. Blev en tröja kändes bra trots att jag har stora problem med mina shoppingvanor, inte okej alltså, hittade dessutom tröjan av mitt liv jag måste ha den annars kommer jag dö, den som sponsrar med pengar är min nya gud! Måste skaffa jobb om jag ska klara av detta liv jag nu lever.

Hemkommen så åt jag en delikat middag och begav mig sedan ut på promenad för att kolla på kelsons träning, blev kanks einte så mycket kollande men 20 min kollade jag nog haha pratade med frida för mesta dels men det behövs också ibland.

Snart är det PH, efterlängtat som in i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0