Lov finally

Idag har dagen rullat på som vilken torsdag som helst inget banbrytande har hänt och det kanske har varit skönt eller jag vet inte.
Alexandra en utav våra mentorer slutade idag pga barnafödsel och självklart hade vi köpt en liten avskedspresent så att säga. Lite kläder och en supergullig handduk med öron och svans till bebisen och finfina blommor till alexandra i egen höggravid person.
Avslutade dagen med matteprov, tror det gick bra kändes iaf super asum.

Efter skolan åkte jag till gymmet för ett träningspass och det rullade också på som vanligt.
Väl hemma möttes  jag av ett paket i dörren, det var mina MakeUpStore-saker som hade kommit YEY:)


Färgen heter Mustard och kommer bli helnice i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0