Valentine

Dagen slutar på bästa möjliga sätt.
Kommer hem till kelson efter fyra någon gång då han är i full gång med att laga en delikat middag (det var inte speciellt väntat då han har uttryckt sig för att vara en dålig kock) men han lyckades faktikst och det var gott så in i bängen.

Efter det var vi så mätta i magarna så efterrätten fick vänta och vi kollade på lite tv och bara mös sen var det ju efterrättsdax och det blev också super.
Promenad-dax då! säger kelson (underligt tycker jag) men visst vi går och hamnar tillslut på royal inne i stan där han hade köpt biljetter till valentine's day, hur perfekt är inte det?
Jag har iaf haft mitt livs bästa alla hjärtans dag och är tacksam till tusen så tack kelsi!<3

Just nu rundar jag av med att kolla på nån random film och äta choklad...? enough is enough allready men vet ni vad? det är tjockisdagen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken överraskning!!! Kuul!

2010-02-15 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0