7 mån<3

long time no see, men jag har inte orkat sätta på datorn förns nu helt enkelt, fredagen var det ju då bio med elin och det var trevligt som tusan, lördagen spnderades med frida på stan där vi drog en riktigt shoppingrunda vilket är helt underbart.
Ska slänga in en bild på mina inköp sen ikväll, efter staden var det till farmor på middag och några timmar senare tillbaka till boningen.
Mötte kelson vid bussen sen satt vi och åt ostbågar och njöt av tvn tills ögonlocken var för tunga för att hålla uppe.

Vad händer idag då mina vänner? jo kelson gick precis så förmiddagen har spenderats med honom, snat kmr mamma och hämtar upp mig så vi kan köra vidare till kusinen för att fira födelsedag.
Sen ska jag träna med frida om hon har lust oc om jag hinenr ska jag till ikea och köpa lite växtligheter till rummet mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0