A good day

Dagne började som alla andra måndagsmornar, lite segt alltså men dagen fortskred och after all var dagen helt super.

Min stolthet just nu är mig själv, simmade i en timme och inget mindre än 1900 m, fyra längder till och jag hade nått det mål jag inte trodde va möjligt. Jag trodde inte jag skulle klara ens hälften av vad jag verkligen gjorde och det är nog tack vare det starka viljan och jessica som kämpade vid min sida hela vägen från start till mål. Ja riktigt stolt är jag iafbanne mig.

Sen var det en gnutta matte samt samhäll (hysteriskt kul med samhäll en eftermiddag då alla gapar av skratt för minsta lilla) och sen fick jag det underbara beskedet att jag fick MVG på samhällsprovet, vet inte varför jag fick veta dte idag då vi skulle få veta det på onsdag men glad blev jag iaf och det var ett mycket behagligt slut på skoldagen.

Snart ska jag ut på powerwalk och tittar nog förbi på kelsons träning bara för att träffa honom lite, annars är det inte mycket som händer ikväll mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0