absolut den sista

okej imorgon är det skola och jag har självklart njutit av den sista dagen med aktiviteter som låång sovmorogn, en ihopstötning med frida som resulterade i att vi snabbt utförde dom ärenden som skulle  utföras en dag som denna, en promenad, kolla film, sova, va med kelson samt en god och trivsam middag med underbart sällskap (tv:n).

 Idag är sista dagen av lovet då och mamma har lämnat mig för nån jobbresa, vilket betyder..... party all week!!!!!
haha skoja,, faktiskt helt seriöst så sitte rjag här med min tv och stickar i lugn och ro,. så kommer hela veckan se ut troligen. Kanske att frida elelr nån kommer och sover över nån kväll men det återstår att se.

tack för mig,

just det måste faktiskt ge en liten applåd: klappklappklappklappklapp.
till malin som faktiskt har bloggat en del på senaste tiden, duktigt värre:) och kom ihåg: i'm watching you:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0