blabber

pigg som en lärka sitter jag nu här och inser hur onödigt tidigt jag gick upp kl är ni fem i nio och jag ska åka en buss som går om 25 min... jag gick upp kl åtta och hade bara frukosten klar vid halv, jag kunde i princip ha sovit i en halvtimme till men men tur var väl det för jag drömde at det var krig och om drömmen hade fortsatt hade jag kanske hunnit dö.
Jag hade även en farkost och nån liten geléklump som då skulle vara min hund, farkosten gick sönder vilket resulterade i att jag sprang runt som en vilde där mitt i kriget. drömmar är trots allt över min förståelse men det skulle allt vara bra att veta vad denna dröm skulle betyda? blir det krig? kommer jag kriga? kommer jag bli astronaut? kommer jag ha en geléklumpshund?
Ja frågorna är många och tyvärr kan jag inte svara på en enda därför rundar vi av för att inte tappa allt för många läsare:P

Hoppas alla får en bra skoldag, det ska iaf jag ha och nu: sticka halsduk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0