det blir så mycket varmare med päls...

hittills idag har jag kommit på att jag:
- är pankare än vad jag trodde
- jag har ett lätt beroende av lotioner
- jag fryser som satan (rakade benen igår)
- funderar vad jag ska göra hela dagen om jag ska försöka att inte äta varje  timma.
- vill jätte-badly beställa hem saker från hm spring season katalogen.

Ja mycket uppenbarar sig en vintrig morgon som denna, jag tänkte nyss säga att "nu ska jag gå och..." men jag har ju ingen att göra, to bad for me liksom. well jag borde fixa en massa saker har bara inte orkat ta tag i det. Men nu ska jag göra det och ta tag i tvättning av mina sminkborstar! duktigt visst?



Bjuder på en nyårsbild sålänge (jag ska läga upp fler men jag har knappt några så jag ska får flickorna att ta över dom på usb åt mig)

Kommentarer
Postat av: amanda

eeyy! ska du inte med oss til grääänby?

2010-01-05 @ 12:52:03
URL: http://geezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0