@frida

hej hopp, sov hos kelson inatt och spenderade även mesta dels av dagen med honom, vid fyra åkte jag in till stan och köpte garn samt gjorde lite småärenden. ska börja sticka en halsduk men jag glömde köpa stickor vilket var ganska rejält klantigt men men. efter trippen på stan tog jag bussen ut till storvreta för att besöka frida en stund, josefin var också där men nu har hon åkt hem och amanda missade jag precis.

Blir kanske inte världens längsta visit då jag är rätt ivrig att börja sticka men en stund är alltid roligt, och om jag känner mig själv rätt så blir det längre en jag tänkt mig som alltid.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hejj!



rösta gärna i Emmelist blogg på nummer 8a på dagensblogg!

länk till hons inlägg: http://emmelist.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-dagens-blogg-1.html?_tmp=5435aae20c6eba22a8578fd7fc8e1c8c432a45b9



Skulle bli väldigt glad!! ^^

(tävlingen slutar klockan 23:59!

2010-01-07 @ 23:16:20
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0